Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy (bez jména a emailu) nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

pátek 21. září 2012

Sčítání obyvatel Slovensko 1869, Kopčany

Na stránce FamilySearch najdete sčítání lidu na Slovensku v roce 1869. Když jsem procházel celou obec dělal jsem si poznámky pro pozdější lepší orientaci a dávám ji k dispozici i dalším kteří zde budou hledat. Postupně jak budu procházet další obce co mne zajímají budu je zpracovávat obdobným způsobem a najdete je postupně jako další příspěvky.

Malá technická poznámka:

  • nenechte se zlákat myšlenkou, že pokud znáte čísla domů, že stačí projít jen tyto.  Jak jsem zjistil, byli mí příbuzní v jiných domech také, například zapsaní jako zeť a v matrikách narozených nebo oddaných bydleli jinde.
  • jak jsem zjistil tak i zápis ročníku narození mnohdy nekoresponduje s matričním záznamem, ale rodina se dá jednoznačně identifikovat - jména a příjmení otce + matky včetně dětí sedí, ale v mnoha případech se ročník narození rozchází běžně +/- 1 rok

Žádné komentáře:

Okomentovat