Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy (bez jména a emailu) nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

neděle 21. dubna 2013

Již nová verze MyHeritage Instalovat MyHeritage Family Tree Builder 7.0 7.0

Když jsem spustil program MyHeritage Family Tree Builder 6.0.0.5634 a provedl i manuální kontrolu aktualizace tak program hlásil že verze Family Tree Builder 6.0.0.5634 je aktuální. Ani by mě nenapadlo hledat instalaci na stránce instalace programu >>>, ale u sestry jsem instaloval programy na nový stroj a jaké bylo mé překvapení, že už je nová verze Family Tree Builder 7.0.0.7099. Doma jsem program opět vyzkoušel a opět tvrdil, že stará verze je ta správná, tak jsem našel stránku s programem, stáhnul verzi 7. a instaloval. Takže jestli je ještě někdo komu to program hlásí něchť provede také stažení a instalaci samostatně a příště vím, že se nemám spoléhat na odkaz zda je nová verze programu, ale musím navštívit přímo stránku pro stažení >>>

Holt je vidět co si našinec neudělá sám to nemá :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat