Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy (bez jména a emailu) nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

sobota 6. července 2013

Family Tree Builder 7.0 drobná doplnění

Opět vyšly drobné opravy u Family Tree Builder 7.0.0.7117

Pokud to potřebujete můžete nainstalovat, pokud nezlobí snad ani není potřeba.

Mě to zlobilo tak jsem instaloval každou novou verzi abych to vyřešil. Dnes mohu říci, že to již funguje, tak snad konečně bude pokoj.

Jak už jsem psal PC byl krank tak jsem to celé dával dohromady, odporoučel se HDD a bylo nutno vše přeinstalovat na nový a zachránit data, která nebyla zazálohovaná. Vše dopadlo dobře, ale stálo mě to  několik dní, tak jsem nemohl hned reagovat na novinky.

Žádné komentáře:

Okomentovat