Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy (bez jména a emailu) nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

čtvrtek 25. října 2018

Jak jsem hledal obec v matrice zapsanou jako Austria Rötio


Tak se mě snad konečně snad podařilo vyluštit dnešní jméno obce uvedené v matrice jako „Austria Rötio“. Pomocí této knihy jsem našel toto „Rötio“ jako „Rötis“ a dnes v mapách vedeno jako „Röthis“. Pomohla mě tato kniha z roku 1906, „Südbayern, Tirol und Salzburg : Ober- und Nieder-Öesterreich, Steiermark, Kärnten und Krain : Handbuch für Reisende“


Pokud hledáte v této oblasti nějakou obec můžete ro zkusit, ale vyhledávání nefunguje musí se listovat :

Na této adrese je trocha textu převedena , ale není tam úplná text a troch se s tím musíte pohrát.

Ovšem budu to ještě muset ověřit prohledáním matrik. Pokud to bude pravda tak ten můj předek prošel světa kraj z rodné obce do Kroměříže. Zde je ta obec na mapě >>>


Žádné komentáře:

Okomentovat