Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy (bez jména a emailu) nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

úterý 18. června 2019

Vypracování seznamu prvních až sedmých bratranců a sestřenic v mém rodokmenu

     Tak jsem se rozhodl provést kontrolu svého velkého stromu se zaměřením na takzvané X-té bratrance a sestřenice. Ostatní kategorie jsem nepočítal.


Sourozenci (rodiče)

První bratranec a sestřenice (1x Pra-rodiče*)
Celkový počet 10 lidí

Druhý bratranec a sestřenice (2x Pra-pra-rodiče*)
Celkový počet 68 lidí

Třetí bratranec a sestřenice (3x Pra-pra-pra-rodiče*)
Celkový počet 45 nalezených lidí

     Od čtvrtého bratrance nebo sestřenice je největším problémem se dopracovat až do dnešní doby aby se dal nalézt takový člověk. Většinou jsem se dostal tak do období maximálně první třetiny dvacátého století a to jen v omezené míře. Většinou mě chybí tak jedna nebo dvě generace abych se dopracoval k těmto lidem. Samozřejmě jsem si vědom, že nemám ani ponětí kolik těch bratranců nebo sestřenic vlastně ve skutečnosti je

Čtvrtý bratranec a sestřenice (4x Pra-pra-pra-pra-rodiče*)
Celkový počet 71 nalezených lidí

Pátý bratranec a sestřenice (5x Pra-pra-pra-pra-pra-rodiče*)
Celkový počet 53 nalezených lidí

Šestý bratranec a sestřenice (6x Pra-pra-pra-pra-pra-pra-rodiče*)
Celkový počet 29+2 nalezených lidí

Sedmý bratranec a sestřenice (7x a více pra … rodiče*)
Zde jsem zatím neuspěl, pátrání se zatím nedostalo až do dnešní doby. Stejné to je i v dalších generacích do minulosti.

Vysvětlivka: * kolikátý je náš společný předek v mé strany

Poznámka:
Zatím jsem se pomocí DNA dopracoval k jedné příbuzné osobě. Je to spíše ale asi tím, že těch osob, které by připadali v úvahu, nemají provedený tento test. Snad se časem někam posunu.


Žádné komentáře:

Okomentovat