Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy (bez jména a emailu) nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

pondělí 3. října 2022

Tak takovéto historické dokumenty jsou zdrojem velmi zajímavých informací.

 Zde se můžete dočíst spoustu zajímavého a ty seznamy členů cechů je opravdový poklad.


Z NOVINEK V DA

Fond: Cech kovářů a kolářů Příbor (1574) 1661 - 1859 (1883) = Kniha evidence mistrů, tovaryšů a učňů.



Přímý odkaz na záznam v Digitálním archivu: https://digi.archives.cz/da/permalink?xid=753037e32d7f4897a026d5675d383587

1 komentář:

  1. Dobrý den, chvilku mě trvalo, než jsem podle vašeho odkazu našla, že musím hledat v pomůckách, stejně když jsem dohledala moje hrnčíře v Prostějově, tak jsem nějak zjistila, že pozdější data nejsou ještě zdigitalizována. Neméně zajímavé je hledat v kartotékách, když si zadáte typ kartotéky - např. odsunové (lístky o odsunu Němců po válce), policejní příhlášky... V odsunech jsem našla manželovy prarodiče, kdy a kam vlakem odjeli, stejně se pak ztrácím, kam byli dále odsunuti a stopa po nich mizí. Ale bylo tam napsáno mnoho jiných zajímavostí. Hezký den přeje D.Schönová

    OdpovědětVymazat