Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy (bez jména a emailu) nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

úterý 30. dubna 2013

Již nová aktualizace verze Family Tree Builder 7.0.0.7099. na verzi 7.0.0.7101

Pozor verze Family Tree Builder 7.0.0.7099.  již má novou aktualizace a pokud spoléháte na automatickou instalaci aktualizace tak ta se nekonala a pokud jsem zkusil v nabídce hledat aktualizace tak mě to nakecalo, že mám  poslední verzi. Až když jsem začal stahovat tak se to přiznalo, že je update.

Tak se do toho pusťte a aktualizujte.

Tak jsem zvědavý zda se odstraní neduhy co jsem s tím měl, zatuhnutí a problémy se synchronizací.

Žádné komentáře:

Okomentovat