Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy (bez jména a emailu) nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

sobota 16. listopadu 2013

Doba za jakou se nám mohou dostavit nové shody Smart Match v MyHeritage

Mám zde drobnou informaci:

Za jak dlouho dostaneme shody na MyHeritege? Asi to nebude vždy stejný čas, ale já si to přesně změřil.

Dne 19. října 2013 v cca 01:00 jsem na MyHeritage zveřejnil nový rodokmen a dvakrát denně jsem kontroloval zda již jsou přiřazeny shody až dnes odpoledne se shody dostavili. V rodokmenu mám 45 lidí a shod je 86 pro 36 lidí.

Shody se dostavili za cca 29 dní.

Žádné komentáře:

Okomentovat