Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy (bez jména a emailu) nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

středa 5. února 2014

Čejkovický urbář z roku 1622

Čejkovitzer Urbarium Anno 1622

Dnes se mi dostal v okresním archivu do ruky Čejkovický urbář z roku 1622. Jen jsem do něj nahlédl a prošel pár stran se snahou něco přečíst. No vidím, že předemnou stojí další oříšek co bude třeba rozlousknout. Připadal jsem si jako malý školáček v první třídě, který se učí číst. Slabikoval jsem to a mnohdy jsem jakoby v duchu slyšel učitelku:"Čteš něco co tam není napsáno, tak znovu."

V pondělí mám domluveno, že ten klenot nafotím a pak s doma budu snažit celou tu knihu přečíst. Snad s podaří a najdu tam své předky a hlavně zvládnu to celé přečíst.

Obrázky pořízeny v
ul. Koupelní 809/10
695 01 Hodonín


Žádné komentáře:

Okomentovat