Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy (bez jména a emailu) nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

úterý 19. června 2018

Zajímavost o zajatcích z I. sv. války, východní fronta

Tak jsem se opět dal do hledání mého dědečka KARLA HRADILA *1897 v záznamech o zajatcích, narukovat měl někdy v květnu 1915. Tento datum jsem zjistil až při procházení kronik a dokumentů z tohoto období. Jediné co jsem věděl z rodinného povídání, že byl v zajetí v Rusku na Krymu u Simferopolu.

Při hledání jsem narazil na zápis z roku 1916, kde mne zaujalo místo, kde byla daná osoba internována:  Nikolsk-Ussurijskij“.

Tady je tento záznam:
Hradil Julius, Gefr. (LIR. Nr. 1?), röm.-kath., 40 Jahre, knogs-gef. 15./9. 1914: intorniert in Nikolsk-Ussuryjskij, Rußland.



Na mapě najdete zde: >>>

V záznamech zajatců je uveden zde:  >>>  

Když se podíváte na mapu tak vidíte tu vzdálenost, co musel napříč Ruskem projít.  Není to příbuzný, jen jsem na něj náhodou narazil, při hledání předka a chtěl jsem se s vámi podělit o to, až kam se mohli zajatci dostat.

Žádné komentáře:

Okomentovat