Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy (bez jména a emailu) nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

neděle 4. srpna 2019

Proč vznikl tento blog a proč jsou v něm odkazy na různé informace a články:

     Jen bych chtěl na úvod podotknout, že tento blog je můj "Poznámkový blok", který mám pro genealogii a rozhodnul jsem se ho psát veřejně. Jsem jen laik v oblasti genealogie a shromažďuji zde různé informace a odkazy na tyto. Například v části, kterou věnuji genealogii v oblasti TV, tisku a rozhlasu nedělám žádnou reklamu žádnému médiu, jen zde shromažďuji různé pořady nebo články, které mne zaujali, a do budoucna bych se k nim mohl vrátit. Někdy napíši k pořadu nebo novinám co si o tom myslím, ale spíše jen dám název článku a úvodní odstavec abych věděl o čem asi ten pořad nebo článek by, pokud se k němu budu vracet a ne pro reklamu.

     A protože jsem si myslel, že ty mé poznámky mohou zajímat i další amatérské genealogy tak jsem to začal zveřejňovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat